گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پارچه شمعی پشت نقره ای و شمعی پشت لاستیک

آن چه در این مطلب می خوانیم:...

کاربردها و ویژگی های پارچه شمعینحوه تهیه پارچه شمعی به صورت عمده

انواع مختلفی از پارچه های شمعی و پارچه فاستونی ترک برای کاربردهای متفاوت تولید و عرضه می شوند. اما شمعی پشت نقره ای شاید مشهورترین نوع پارچه شمعی در بازار باشد. نوع مشهور دیگر از پارچه های این دست، شمعی پشت لاستیک است.

شمعی پشت نقره ای، اصطلاحی بازاری است و به نوعی از پارچه شمعی گفته می شود که با لایه ای نقره ای رنگ، پوشش داده شده است. شمعی پشت لاستیک نیز با لایه ای از لاستیک پوشانده شده که خاصیت ضد آب به آن می بخشد.

کاربردها و ویژگی های پارچه شمعی

پارچه های شمعی برای تولید چادرهای مسافرتی و کیسه خواب به کار می روند. از دیگر کاربردهای آن ها می توان به تولید انواع کاورها اشاره نمود.

شمعی پشت نقره ای در مقایسه با شمعی پشت لاستیک، نازک تر و سبکتر است. اما خاصیت ضد آب بودن شمعی پشت لاستیک دوام بیشتری دارد.

پارچه سوییت پوست ماری برای دوخت لباس های بارانی مناسب تر است. زیرا علاوه بر دوام بیشتر در برابر آب، از شمعی پشت نقره ای نرم تر می باشد.

پارچه های شمعی از الیاف مصنوعی تهیه می شوند و در برابر تابش آفتاب مقاومند. به همین دلیل در تولید سایه بان ها نیز کاربرد فراوانی دارند.

داشتن رنگبندی متنوع از سایر ویژگی های این پارچه هاست. به ویژه شمعی پشت نقره ای که در بیش از ۳۰ رنگ مختلف تولید و عرضه شده است.

نحوه تهیه پارچه شمعی به صورت عمده

مراجعه به عمده فروشی ها در تهران و شهرهای بزرگ، راه سنتی خرید پارچه است. اما امروزه گسترش تجارت الکترونیک راه را آسانتر و خرید را کم هزینه تر کرده است. مشتریان از این طریق به آسانی می توانند با فروشندگان دست اول مرتبط شوند. همچنین در زمان و هزینه های سفر و اقامت صرفه جویی نمایند.

گروه بازرگانی پارچه بازار هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی آماده عرضه پارچه های شمعی به مشتریان عمده است.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید