گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پارچه تنظیف پوشکی ۱۰۰ درصد پنبه + قیمت در بازار تهران

آن چه در این مطلب می خوانیم:...

نمایندگی فروش کارخانه بافت تنظیفپارچه تنظیف پوشکی به اختصارکاربرد ها
فروش پارچه تنظیف پوشکی

نمایندگی فروش کارخانه بافت تنظیف

پارچه تنظیف پوشکی ۱۰۰ درصد پنبه از پارچه هایی است که به دلیل درصد بالا پنبه در آن ممکن است قیمت آن در بازار تهران متنوع و مختلف باشد.
پارچه ها تقسیم بندی ها وسیع و گسترده ایی با خصوصیات و ویژگی هایی متنوع دارند که زمینه ساز تولید و ساخت انواع کالا ها و وسایل را در محیط اطراف ما فراهم می کنند.
از مهم ترین شاخه هایی که در صنعت پوشاک و انواع لباس ها مورد اهمیت و توجه است پارچه ها می باشند که مشتقات و انواع مختلفی دارند.

پارچه تنظیف پوشکی به اختصار

پارچه پوشک تنظیفی به اختصار

پارچه ترکیبی از لایه هایی بافته شده و یا نبافته ایی از الیاف طبیعی و یا مصنوعی هستند که با گرماژ ها و تراکم های متنوعی تولید می شوند.
پارچه ها قدمت بسیار طولانی دارند به گونه ایی که قدمت اختراع و استفاده از اولین پارچه به حدود ۱۹۰۰ سال پیش از میلاد مسیح بر می گردد که به آسیای جنوبی و تمدن دره سند مربوط می شود.
پارچه تنظیف از دسته پارچه هایی است که تنوع و هم چنین موارد استفاده بسیاری دارند.

کاربرد ها

کاربرد پارچه تنظیف پوشکی

شرکت هایی مانند شرکت های صنایع فلزی، پتروشیمی، رستوران ها، کارواش ها، صنایع خدماتی و کافه ها از جمله مصرف کنندگان و استفاده کنندگان این نوع پارچه می باشند.
یکی از کاربرد های مهم و معروف پارچه تنظیف استفاده در گلخانه های بزرگ و کوچک در جهت پک نمودن کود های شیمیایی مانند ورمی کمپوست می باشد و هم چنین در جهت عایق بندی موتور خانه ها و لوله ها، جوانه های ارگانیک و نظافت سریع و راحت ساختمان ها می باشد.
برای خرید بهترین جنس و همچنین بهترین قیمت لطفا با کارشناسان و مشاوران فروش ما در مجموعه در ارتباط باشید تا آنها شما را جهت خرید راهنمایی بکنند و خرید خوبی را تجربه نمایید.

 

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید