گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش پارچه پولیش بره ای در تهران

آن چه در این مطلب می خوانیم:...

مشخصات پارچه پولیش بره ایقیمت پارچه پولیش بره ای

یکی از پارچه های مناسب و فوق العاده ای که برای فصل سرد سال و دوخت لباس شب بسیار مناسب است به نام‌پارچه پولیش بره ای است که افراد با خرید این محصول می توانند لباس های گرم مانند پالتو و سویشرت بدوزند و از آن در برابر سرما در امان بمانند. مرکز پخش پارچه پولیش بره ای در تهران در صفحه وب سایت مربوط به آن این محصول را به بهترین شکل در سراسر کشور پخش می‌کنند که از کیفیت بسیار عالی و رنگ بندی مناسبی برخوردار است که قیمت این محصول بسیار پایین است.

مرکز پخش پارچه پولیش بره ای در تهران

مشخصات پارچه پولیش بره ای

مشخصات پارچه پولیش بره ای شما اگر دقت کرده باشید ما برای هر فصل یک مدل پارچه داریم ولی با تنوع بسیار زیاد و متفاوتی است مثلا در تابستان از پارچه های سبک و نازک برای شال عربی جدید استفاده می کنیم به علت گرم بودن هوا ولی در زمستان از به علت سرد بودن هوار از پارچه های گرم و مناسب خریداری می کنیم تا لباس های گرم بدوزیم و از آن استفاده کنیم. یکی از پارچه های عالی و جذاب زمستانی به شکل پارچه پولیش بره ای است که ما در این مقاله می خواهیم مشخصات این محصول را برای شما بیان کنیم.

این محصول داری مشخصات فراوانی است. این محصول از بهترین الیاف مصنوعی تهیه شده است که دارای خز است و پوشت کار آن به شکل پشمی است که امروزه افراد برای تهیه لباس های گرم و مناسب از جمله پالتو و بلوز های کلاه دار استفاده می کنند که بسیار شیک و عالی می شود و از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

این محصول دارای ساختار عالی است که با شستشو خراب نمی شوند و از طول عمر بالایی برخوردار هستند که خود به خود در این نوع پارچه پاره گی ایجاد نمی شود و گذر زمان آن را خراب نمی کنند از این رو افراد می توانند لباسی را که از این محصول تهیه کرده باشند مدت ها استفاده کنند.

این مدل پارچه از رنگ بندی های زیبایی برخوردار است که این امکان را برای افراد ایجاد می کنند که با هر سلیقه ای دارد آن را انتخاب کند و از آن برای دوخت لباس استفاده کنند.

قیمت پارچه پولیش بره ای

قیمت پارچه پولیش بره ای قیمت پارچه پولیش بره ای به عوامل مختلفی از جمله: متراژ، کیفیت، جنس، مواد به کار رفته در آن، شکل عرضه و غیره بستگی دارد در یکی از این موارد که در این جا بیان شده به نحوی که روی افزایش قیمت این محصول تاثیر دارد تولیدکننده این محصول آن را به صورت مستقیم در سایت فروش خود با قیمت ارزان و کیفیت بسیار عالی به فروش می‌رساند که افراد می توانند برای روبرو شدن با این محصول به صورت آنلاین اقدام کنند.

قیمت پارچه بره ای در صفحه وب سایت مربوط به آن به بهترین شکل قابل رویت است و افراد می‌توانند هر روز این محصول قیمت را مشاهده کنند و با اطلاعات کامل این محصول را سفارش دهیم که در مدت زمان کمی به دست آنها می رسد

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید