گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش کارخانه پارچه اسپانباند

آن چه در این مطلب می خوانیم:...

5 ویژگی مهم پارچه اسپانباندقیمت انواع پارچه اسپانباند بیمارستانی

نمایندگی فروش کارخانه پارچه اسپانباند و چادر نماز گل گلی این پارچه را که یکی از محصولات بسیار پرکاربرد در ساخت انواع لباس های یکبار مصرف پزشکی و ماسکهای یکبار مصرف میباشد را به صورت مستقیم از کارخانه در معرض فروش برای مشتریان قرار داده است شما به عنوان مشتری می توانید این محصول را به صورت مستقیم از طریق این وب سایت با قیمت کارخانه خریداری نموده و بهترین بهره را از آن ببرید در ادامه در مورد ویژگی‌های بارز این پارچه صحبت خواهیم کرد.

نمایندگی فروش کارخانه پارچه اسپانباند

۵ ویژگی مهم پارچه اسپانباند

5 ویژگی مهم پارچه اسپانباند پنج ویژگی مهم پارچه اسپانباند بیمارستانی و پته خام وان یکاد از قرار زیر می باشند؛

  1. خاصیت ضد آب بودن: یکی از ویژگی های مهم این پارچه خاصیت ضد آب بودن آن می باشد به همین دلیل از آن برای تولید انواع لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی و همچنین ماسک یکبار مصرف استفاده می شود این خاصیت باعث می شود تا انواع مواد مایع ضدعفونی کننده بیمارستانی از آن عبور نکنند و به بدن پزشک نرسند.
  2. خاصیت آنتی باکتریال: همانطور که میدانید آنتی باکتریال به معنی ضد عوامل بیماری زا و میکروارگانیسم های بیماریزا به خصوص باکتری ها می باشد به همین دلیل این پارچه کاملا مناسب و ایده آل برای ساخت انواع لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی می باشد.
  3. تنوع رنگی بالا: پارچه های اسپان باند می‌توانند در تنوع رنگی بسیار بالای ساخته و به بازار فروش عرضه شود لذا از تمامی این رنگ ها از جمله بنفش آبی صورتی و همچنین سبز می توان برای تولید انواع ماسک و لباس پزشکی بهره برد.
  4. عدم وجود تار و پود: لازم به ذکر است که پارچه های اسپان باند از هیچ تار و پود ساخته نشده اند بلکه این پارچه ها به صورت پرس شده از الیاف مخصوص تولید می شوند به همین دلیل به صورت غیر قابل نفوذ در برابر تمامی میکروارگانیسم های بیماری زا می باشند.
  5. وجود لطافت و نرمی بالا: این پارچه بسیار لطیف و نرم می باشد و این گزینه به عنوان یکی از مزیت‌های بسیار بالای این محصول محسوب می‌شود.

قیمت انواع پارچه اسپانباند بیمارستانی

قیمت انواع پارچه اسپانباند بیمارستانی قیمت پارچه اسپانباند و سگی به نحوه خرید مشتری دارد اگر شما به عنوان مشتری این محصول اقدام به خرید آن به صورت مستقیم از خود تولیدکننده نمایید قسم قیمت کمتری بابت آن پرداخت خواهید کرد ما به عنوان توزیع کننده این محصول اقدام به فروش آن به روش اینترنتی و مستقیم نموده ایم.

شما به عنوان مشتری می توانید محصول مورد نیاز خود را با برقرار کردن ارتباط مستقیم با خود ما خریداری نمایید. قیمت های ارائه شده توسط ما بسیار متناسب تر و عالی تر نسبت به بازار می باشند و قطعا شما می توانید این محصول را با صرفه اقتصادی بسیار بالا خریداری نمایید.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید