گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش بافت پارچه به شرکت پارچه مطهری

آن چه در این مطلب می خوانیم:...

مزیت های خاص پارچه مطهری اداریمرکز پخش مستقیم پارچه مطهری

شرکت پارچه مطهری و چادر نماز گل گلی تولید کننده انواع پارچه به صورت طاقه و عدلی است که با استفاده از الیاف طبیعی مثل پشم و الیاف مصنوعی مانند ویسکوز بافته شده و در چهار نوع تافته، گاواردین، ساده یا چهار خانه و دیپلمات بافته می شود. شرکت های مختلف از جمله سازمان ها و مراکز اداری می توانند به این شرکت سفارش پارچه مطهری اداری را ارائه داده و بر طبق نیاز خود آن را خریداری نمایند.

سفارش بافت پارچه به شرکت پارچه مطهری

مزیت های خاص پارچه مطهری اداری

مزیت های خاص پارچه مطهری اداری مطهری نام یکی از برند های معتبر تولید کننده پارچه و پته خام وان یکاد در ایران است که سالهاست به فعالیت در این زمینه مشغول می باشد. این شرکت تولید کننده پارچه ها و منسوجات عمدتا از جنس فاستونی است که به طور اخص جهت دوخت لباس های مردانه مانند کت و شلوار به صورت تک یا هر دو با هم مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت های خاصی که این نوع پارچه دارد سبب شده است که به یکی از پر فروش ترین انواع پارچه در بازار مبدل شود. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در چهار نوع مختلف تولید می شود که عبارتند از:
  • فاستونی ساده یا چهار خانه
  • دیپلمات
  • گاواردین
  • تافته
  • الیاف تشکیل دهنده پارچه مطهری ترکیبی از الیاف مصنوعی چون پلی استر و الیاف طبیعی چون پشم می شود که این خود نیز مزیت خاصی برای آن به شمار می رود.
  • استحکام موجود در این نوع پارچه نیز از دیگر مزیت های ویژه ای است که می توان به آن اشاره کرد. تار و پود بافته شده پارچه مطهری ریز بوده و به این سبب به راحتی می توان آن را اتو کرد و از چروک شدن آن جلوگیری نمود.
  • این پارچه ها قابلیت شست و شوی راحتی داشته و به خوبی می توان آن را با دست و یا ماشین لباس شوئی شست.
  • کیفیت این منسوجات به گونه ای است که می توان بهترین نوع مانتو و شلوار اداری زنانه یا کت و شلوار اداری مردانه را در سایز های مختلف از آن تهیه کرد. به این جهت تنوع رنگی موجود در منسوجات مطهری آن را به بهترین گزینه پیشنهادی به این منظور از بین مجموعه پارچه های مختلف مبدل نموده است.

مرکز پخش مستقیم پارچه مطهری

مرکز پخش مستقیم پارچه مطهری همان طور که در عنوان قبلی نیز ذکر شد تقاضای بالا برای دوخت انواع کت و شلوار یا مانتوی اداری زنانه سبب شده است تا مراجعه به مرکز پخش پارچه مطهری افزایش یابد.

به این منظور از طریق مرکز عرضه و پخش مستقیم اداره ها و سازمان های مختلف می توانند این پارچه را تهیه کرده و از آن برای تامین البسه کادر اداری خود در بخش های مختلف استفاده نمایند.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید