گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده پارچه پولیش کیلویی در بازار تهران

آن چه در این مطلب می خوانیم:...

پارچه پولیش چه ویژگی هایی دارد؟توزیع مستقیم پارچه پولیش کیلویی

پارچه پولیش و پارچه فاستونی ترک از انواع مختلف پارچه محسوب می ‌شود که تا اندازه ای شبیه پارچه مخمل است با این تفاوت که اندازه پرز ها در آن می ‌تواند کوتاه و بلند باشد و ممکن است یک یا هر دو طرف پارچه دارای پرز باشد. این پارچه دارای کاربرد مشخصی است و به صورت کیلویی در بازار تهران ارائه می ‌شود.

قیمت پارچه پولیش کیلویی بر اساس کیفیت و میزان پرز آن می ‌تواند کاملاً متفاوت باشد بنابراین باید به طور مستقیم با فروشنده این محصول ارتباط برقرار کرد و استعلام نوع و قیمت عمده آن را انجام داد.

قیمت عمده پارچه پولیش کیلویی در بازار تهران

پارچه پولیش چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه پولیش چه ویژگی هایی دارد؟ پارچه پولیش و پارچه سوییت پوست ماری که به پارچه عروسکی نیز معروف است یکی از پارچه های پرفروش نه تنها در ایران بلکه در جهان می باشد. این پارچه را می ‌توان از پرزهای آن به راحتی تشخیص داد و به دلیل نرم و لطیف بودن یکی از مناسب ترین پارچه ها برای تولید و ساخت انواع عروسک پولیشی است.

پارچه پولیش دارای قابلیت شستشو بوده و می ‌توان آن را به کرات شستشو داد. این پارچه از الیاف پلی استر و طبیعی ساخته می ‌شود و به همین دلیل هیچ نوع حساسیتی در پوست ایجاد نمی کند علاوه بر آن از ماندگاری قابل توجهی نیز برخوردار است.

تنوع رنگ در این پارچه قابل توجه است که از ویژگی های بارز آن جهت تولید محصولات مختلف از جمله عروسک می باشد. این پارچه دارای خاصیت کششی بسیار کمی است و همین باعث جلوگیری از تغییر شکل عروسک های تولید شده از آن می شود.

از ویژگی‌های این پارچه می ‌توان به مقاومت بالای آن در برابر اشعه ماورای بنفش اشاره کرده و این که تحت تاثیر نور خورشید رنگ پارچه از دست نمی رود.

توزیع مستقیم پارچه پولیش کیلویی

توزیع مستقیم پارچه پولیش کیلویی توزیع پارچه کیلویی به صورت مستقیم توسط فروشنده این محصول در کشور انجام می ‌شود و به این ترتیب کسانی که به این پارچه در متراژ بالا نیاز دارند می ‌توانند با ارتباط مستقیم با این فروشنده نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

این فروشنده برای دسترسی خریداران از هر نقطه کشور به این پارچه و عدم حضور فیزیکی آنها در فروشگاه جهت صرفه جویی در هزینه ها اقدام به ارائه وب سایت فروشگاهی خود کرده است در این وب سایت مشخصات انواع مختلف این پارچه عمده آمده است و خریداران می توانند با مراجعه به این سایت و بخش محصولات از انواع مختلف این پارچه مطلع شده و بر اساس نیاز سفارش پارچه مورد نظر خود را انجام دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با پایین ترین نرخ این پارچه به دست آنها برسد.

توزیع مستقیم این پارچه نقشی برای واسطه ها در این خرید و فروش قرار نداده و همین مسئله باعث می ‌شود که نرخ ارائه این پاچه کمترین مقدار ممکن باشد.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید