گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پشم شیشه کاپشن عرض ۱۵۰ + لیست قیمت فروش مستقیم از کارخانه

آن چه در این مطلب می خوانیم:...

لیست قیمت انواع پشم شیشهلیست قیمت انواع پشم شیشه
پشم شیشه کاپشن

لیست قیمت انواع پشم شیشه

پشم شیشه کاپشن عرض ۱۵۰ از سری انواع پشم شیشه های موجود در بازار است که قیمت فروش مستقیم آن از کارخانه مقرون به صرفه می باشد.
این نوع پارچه ها از مجموعه پارچه های بی بافت می باشند که با نام کلی منسوجات بی بافت شناخته شده می باشند.
این نوع از منسوجات بی بافت کاربرد های وسیع و مهمی دارند و از میان آن ها می توان به تولید انواع کاپشن ها و لباس های گرم زمستانی اشاره نمود.
الیاف پشم های شیشه ای به طور معمول با استفاده از الیاف پلی استر معدنی تولید می شوند.
پلی استر معدنی که در تولید پشم شیشه کاپشنی مورد استفاده قرار می گیرد در واقع از موادی بازیافتی مانند ذوب شیشه و موارد مختلفی مانند ماسه و یا رزین ها تولید می شود.
پشم شیشه به عنوان یک نوع عایق عمل می کند و هنگامی که در تولید انواع پالتو ها و کاپشن ها به کار گرفته می شود ضخامت لباس مورد نظر را بالا برده و هم چون یک لایه عایق از نفوذ سرما جلوگیری به عمل می آورد.
یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در جهت مرغوبیت پشم شیشه وجود دارد این است که پشم شیشه مرغوب و درجه یک در برابر آتش بسیار مقاوم می باشد.
پشم شیشه در برابر حشرات بسیار مقاوم بوده و این که سازگاری بسیار خوب و بالایی در برابر محیط و بدن انسان دارد.

تولید پشم شیشه کاپشن

لیست قیمت انواع پشم شیشه

پشم شیشه کاپشن ممکن است در بازار های داخلی با قیمت های متنوعی به فروش برسد.
قیمت ها بر طبق معمول و قواعدی که وجود دارد بر اساس کیفیت، ویژگی های پشم شیشه و عوامل و مواد اولیه ایی که در تولید آن نقش دارند تعیین می شوند.
برای مثال پشم شیشه در انواع ضخامت ها و گرماژهای مختلف تولید می شود که هر کدام قیمتی خاص و مختص به خود دارند و این که هر مقدار که پشم شیشه مورد نظر ضخیم تر و با گرماژ بالا تری باشند قیمت آن ها نیز بالا تر خواهد بود.
برای این که بتوانیم پشم شیشه ایی مرغوب و بالا درجه کیفی بالایی را خریداری کنیم باید هزینه ایی بیش تر از انواع با کیفیت پایین تر را پزداخت کنیم.
اما نمی توان بر این موضوع تاکید نمود و هم چنین بر آن اعتماد نمود که هر مقدار قیمت بالا تر باشد تضمین کننده کیفیت و مرغوبیت بالا می باشد.
اما این که مشتری بتواند با قیمتی مناسب در کنار کیفیت پشم شیشه به آن دسترسی داشته باشد باید بتواند از طریق راه هایی اقدام نمایید.
برای مثال امروزه این امکان فراهم می باشد که مشتریان به طور مستقیم و بدون حضور واسطه و دلال بتوانند کالا و محصولی مانند پشم شیشه را خریداری کنند.
علاوه بر خرید مستقیم از کارخانه و تولید کننده، می توان از طریق نمایندگی های رسمی آن ها نیز اقدام نمود.
خرید پشم شیشه به صورت عمده دیگر راهی است که از طریق آن می توان همان پشم شیشه با کیفیت و مرغوب را با قیمتی مناسب خریداری نمود.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید