گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید پارچه لایی سوزنی پلی استر

آن چه در این مطلب می خوانیم:...

رنگبندی لایی سوزنی پلی استرقیمت لایی سوزنی پلی استر

لایی سوزنی پلی استر و پارچه فاستونی ترک از الیاف طبیعی و مصنوعی تشکیل شده که به عنوان یک عایق ضخیم و مقاوم در مقابل رطوبت و حرارت است و می تواند در شرایط سخت بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. این لایی بافتی متراکم دارد و رطوبت نمی تواند به داخل آن نفوذ کند. خرید پارچه لایی سوزنی به صورت عمده باعث شده تا نرخ مناسب تری پیدا کند که در این صورت شرایط خرید هم برای مشتری کم هزینه تر می شود.

کارخانه تولید پارچه لایی سوزنی پلی استر

رنگبندی لایی سوزنی پلی استر

رنگبندی لایی سوزنی پلی استرو پارچه سوییت پوست ماری در نساجی موارد استفاده گسترده ای را به خود اختصاص می ‌دهد. یکی از آنها تولید انواع بالش و کوسن می باشد. این لایه وزن بسیار سبکی دارد که برخلاف آن مقاومت بسیار بالایی را به خود اختصاص می ‌دهد. دارای رنگ های مختلف بوده که معمولا به رنگ سفید دیده می‌ شود. از دیگر موارد استفاده آن می ‌توان به دوخت انواع عروسک های پولیشی اشاره نمود. کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند از پارچه رویی به خوبی محافظت کند.

در صنعت عروسک سازی و بالش سازی کاربرد بسیار بالایی دارد. همچنین در کارگاه های تشک سازی به مصرف می رسد. از دیگر کاربردهای آن می توان به استفاده در صنایع خودرو، ماسک، چرم و نمد اشاره نمود. برای تولید چرم مصنوعی آن را به پشت چرم لمینیت می کنند. تحت فشار مکانیکی و فرآیند سوزن زنی تولید می ‌شود و از کشش بالا و ماندگاری خوبی بهره مند است.

قیمت لایی سوزنی پلی استر

قیمت لایی سوزنی پلی استر پخش لایی پلی استر در اقصی نقاط کشور باعث شده تا به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد. شرکت پخش در کشور همواره تمام تلاش خود را مي کند تا بهترین و با کیفیت ترين محصولات را در اختیار مغازه های فروش در سراسر کشور بگذارد. در کشور ما توزیع این پارچه به صورت های متعدد و متنوعی در حال انجام است که عرضه ی مستقیم آن همواره جزء پر مزیت ترين ها می باشد، چرا که واسطه ها از میان برداشته شده اند و قیمت ها بسیار مناسب می باشند.

کاری که کارخانه لایی سوزنی در کشور انجام می دهند به قدری مهم است که بدون کمک آن ها هیچ یک از تولید کنندگان نمی توانند در کشور فعالیت کنند. زیرا تنها چیزی که برای تمامی تولید کنندگان اهمیت بسیار فوق العاده ای دارد، این است که بتوانند تمامی لیست محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت لایی پلی استر به دست مصرف کننده برسانند. این امر خود باعث رونق گرفتن بازار شده است.

مهم ترین هدف ما جلب رضایت و اعتماد خریداران است و به این منظور کیفیت در تک تک محصولات لحاظ شده است که از ماندگاری و خواص منحصر به فرد برخوردار می باشند. بسته بندی های تولید و خرید لایی پلی استر بسیار متنوع هستند و می توان مطابق با درآمد و سلیقه خود آنها را انتخاب نمود.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید